Artykuł sponsorowany

Ubezpieczenia polecane dla małych firm

Ubezpieczenia polecane dla małych firm

Ubezpieczenia nieruchomości czy ubezpieczenia na życie cieszą się dużą popularnością. Należy jednak pamiętać, że dobrze jest zabezpieczyć nie tylko siebie i swoje mienie, ale także prowadzoną przez siebie firmę. Właściwie prowadzony biznes przynosi duże zyski. Wystarczy jednak chwila nieuwagi lub sytuacja losowa, aby firma popadła w długi. Aby tego uniknąć, warto zdecydować się na ubezpieczenia dedykowane małym firmom.

Czy mała firma potrzebuje ubezpieczenia?

Jednym z najczęstszych pytań, jakie zadają sobie osoby prowadzące niewielkie firmy, jest to, czy mała firma faktycznie potrzebuje ubezpieczenia. W przypadku małych firm pytanie to powinno brzmieć jednak inaczej – czy mała firma może pozwolić sobie na brak ubezpieczenia?

Wyobraźmy sobie, że na skutek ulewy niewielki sklep z odzieżą zostaje zalany. Zniszczenia lokalu są na tyle duże, że trzeba go wyremontować, a towar kompletnie nie nadaje się do sprzedaży. Czy w takiej sytuacji niewielka firma poradzi sobie z samodzielnym pozyskaniem środków na te cele, czy będzie to oznaczało konieczność zadłużenia się lub nawet zamknięcia działalności?

Odpowiedź jest więc jednoznaczna – firmy, w szczególności te  małe, powinny być ubezpieczone. Dzięki temu zyskają środki na odkupienie sprzętu, remont czy usunięcie szkód, bez konieczności zadłużania się.

Ubezpieczenia dla małych firm można wykupić między innymi w firmie Ubezpieczenia Rafał Liniewski. Bogate doświadczenie doradcy ubezpieczeniowego pozwoli na dobranie ubezpieczenia dopasowanego do specyfiki branży, w której pracujemy i potrzeb naszego biznesu.

Na co zwrócić uwagę ubezpieczając małą firmę?

Każda firma, ze względu na specyfikę branży, będzie wymagać nieco innego ubezpieczenia. Dla przykładu firma, która ma swoje biuro, czyli siedzibę, w innym miejscu niż magazyn, powinna zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie obu budynków.

Firmy działające w branży IT powinny z kolei zadbać o to, aby ubezpieczenie obejmowało sprzęty używane w codziennej pracy. Dobry laptop dla programisty czy grafika to nierzadko wydatek rzędu kilkunastu tysięcy złotych. Zabezpieczenie takiego sprzętu w małym biznesie jest więc na wagę złota.

OC zawodowe dla małych firm

W Polsce część zawodów objęta jest obowiązkiem posiadania ubezpieczenia OC. Należą do nich m.in. adwokaci czy lekarze. Jednak nawet jeśli nie jesteśmy prawnie zobowiązani do posiadania OC, warto rozważyć jego wykupienie. Będzie ono szczególnie przydatne np. w branży budowlanej, w której wypadki przy pracy mogą okazać się szczególnie dotkliwe.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.