Artykuł sponsorowany

Na czym polega cyfrowe zarządzanie jakością?

Na czym polega cyfrowe zarządzanie jakością?


Na wydajność firmy wpływa wiele czynników. Bardzo istotnym elementem jest między innymi zarządzanie dokumentami czy trzymanie się obowiązujących przepisów. Nie zawsze jest to jednak takie proste. W takich sytuacjach z pomocą przychodzi cyfrowe zarządzanie jakością, którego zadaniem jest doskonalenie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Na czym to dokładnie polega?

Zarządzanie jakością – co to takiego?

Każda firma, której zależy na zaspokajaniu potrzeb klienta, będzie chciała się rozwijać i ulepszać swoje działanie. Celem zarządzania jakością jest zatem optymalizacja funkcjonowania przedsiębiorstwa na płaszczyźnie planowania, organizowania, przewodzenia oraz kontrolowania podjętych wysiłków. Skutkiem tych działań ma być poprawienie jakości produktów i usług oferowanych przez przedsiębiorstwo.

Cyfrowe zarządzanie jakością

Zarządzanie jakością ma pomóc ulepszyć działanie firmy i wpłynąć na produkt końcowy. Proces ten może być dodatkowo usprawniony przez cyfryzację niektórych obszarów.

Cyfrowe zarządzanie jakością gwarantuje skuteczną administrację firmowych dokumentów, a nawet rejestr zachodzących procesów. Opcja ta oferuje również dotrzymywanie wszystkich terminów oraz protokołowanie i wersyfikację – dodaje pracownik firmy E.volution.

Z pomocą cyfrowego zarządzania jakością możliwe jest zatem sprawne dysponowanie dokumentami, szybkie przesyłanie ich między pracownikami oraz łatwe znalezienie potrzebnego pliku.

Nadzoruje ono również przypadki wadliwych produktów. Poza tym, z jego pomocą można kontrolować poziom kwalifikacji pracowników danej firmy. Cyfryzacja tej usługi czyni wszystkie procesy jeszcze prostszymi.

Czym jest moduł cyfrowego zarządzania jakością d.3?

D.3ecm jest narzędziem stanowiącym swego rodzaju centralny magazyn elektroniczny, w którym mogą być zapisane dokumenty poddane cyfryzacji. Umożliwia ono nadzór nie tylko nad aktami, ale również nad pocztą elektroniczną czy różnego rodzaju procesami zachodzącymi w danym przedsiębiorstwie. Moduł ten może współpracować z narzędziami oferowanymi przez Microsoft Office, które większość pracowników dobrze zna, dlatego ich obsługa nie powinna stanowić problemu. Zbiera on wszystkie dokumenty w jedno miejsce, dzięki czemu łatwo je znaleźć i udostępniać upoważnionym do tego osobom.

W ramach cyfrowego zarządzania jakością przeprowadza się również nadzór nad pocztą elektroniczną. Oznacza to między innymi, że e-maile odbierane i wysyłane przez pracowników są bezpieczne przechowywane oraz archiwizowane. Ponadto, wiadomości zostają posegregowane i uporządkowane w określonych miejscach, dzięki czemu łatwo znaleźć potrzebne informacje. Zarówno to, jak i inne działania podejmowane w ramach cyfrowego zarządzania jakością mogą znacznie usprawnić działanie przedsiębiorstwa. Zwiększy to wydajność pracowników i pozytywnie wpłynie na oferowane usługi. Warto zatrudnić firmę, która pomoże wdrożyć takie narzędzia.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.