Artykuł sponsorowany

Jak skutecznie prezentować projekty biznesowe?

Jak skutecznie prezentować projekty biznesowe?

Nawet najlepiej opracowany projekt biznesowy, to według specjalistów tylko połowa sukcesu. Drugą stanowi umiejętność zaprezentowania go w taki sposób, aby przekonać do niego osoby decyzyjne. Tylko wtedy mamy realną szansę na znalezienie inwestora lub sprzedaż naszego pomysłu. Dlatego warto zadbać, aby nasz projekt został profesjonalnie przedstawiony. Sprawdźmy więc, co decyduje o skuteczności prezentacji projektów biznesowych?

 

Jak przygotować się do prezentacji projektów biznesowych?

Prezentacja projektów nie jest rzeczą łatwą. Poza doskonałą znajomością pomysłów od strony merytorycznej, która powinna obejmować wszystkie istotne zagadnienia techniczne, finansowe, czy marketingowe, liczą się również zdolności interpersonalne osoby dokonującej prezentacji. W wielu przypadkach to właśnie one mogą przekonać innych do podjęcia korzystnej dla nas decyzji. O ile prezentacja istotnych cech projektów, nie stanowi dla ich twórców większego problemu, to występują one w sferze umiejętności demonstracyjnych. Tu z pomocą przychodzą kursy oferowane przez firmę ACTIO — Mowa Publiczna z Warszawy, która od ponad dwudziestu lat prowadzi szkolenia z zakresu profesjonalnych i skutecznych sposobów prezentacji projektów biznesowych. Są one skierowane do wszystkich, chcących zdobyć praktyczne umiejętności w tej dziedzinie.

 

Co podnosi jakość prezentacji projektów biznesowych?

Przygotowania do prezentacji projektów biznesowych poza zagadnieniami merytorycznymi, związanymi z projektami, powinny obejmować wszystkie aspekty istotne podczas wystąpień publicznych. Najważniejszymi z nich są mowa i wizerunek osoby dokonującej prezentacji. Dlatego tak ważną rolę odgrywa sposób mówienia, a nawet dobór słów, których zadaniem jest zrobienie na słuchaczach odpowiedniego wrażenia. Z kolei wizerunek, na który składają się właściwie dobrany ubiór i mowa ciała, ma za zadanie wzmocnić przekaz słowny. Obie kwestie są ważnym punktem szkoleń z zakresu prezentacji biznesowych, w których ogromny nacisk kładzie się na praktykę. Dzięki zajęciom z emisji głosu, sztuki wystąpień w przestrzeni publicznej, czy umiejętności wykorzystania gestów, prowadzonym przez wybitnych znawców tematu, można stać się prawdziwym mistrzem prezentacji biznesowych.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.