Materiał Partnera

Jak przygotować teczkę reklamową?

Jak przygotować teczkę reklamową?

Teczki ofertowe to bardzo ważny element reklamowy każdej firmy niezależnie od branży. Dzięki nim przechowywać można nie tylko dokumenty firmy, ale również ofertę przedstawiającą dostępne usługi wraz z informacjami dotyczącymi danych kontaktowych i ogólnego profilu przedsiębiorstwa. Jak je przygotować?

Co powinna zawierać teczka reklamowa?

Teczka reklamowa powinna zawierać najistotniejsze informacje dotyczące firmy, jej oferty oraz sposobów skontaktowania się. Warto zadbać o spójność materiałów, podobną kolorystykę i logo, które będzie kojarzyło się z daną firmą i stanie się charakterystycznym elementem graficznym łatwo zapadającym w pamięć. W zależności od branży dobrym rozwiązaniem jest korzystanie z szablonu teczki, która umożliwia umieszczenie wewnątrz na jednym ze skrzydeł, wizytówki firmy, np. z kontaktem do jednego z przedstawicieli.

Wśród materiałów w teczce reklamowej powinna znaleźć się przejrzyście rozpisana oferta firmy wraz z różnymi jej wariantami, folder zawierający ogólny opis przedsiębiorstwa, przegląd działalności, zalety i korzyści płynące ze współpracy czy historię. Dobrze jest umieścić również elementy graficzne, np. zdjęcia produktów czy zrealizowanych projektów oraz opinie dotychczasowych klientów. Dodatkowym atutem teczki reklamowej będzie również dołączenie materiałów reklamowych, takich jak notesy, długopisy z logo firmy i inne gadżety. Profesjonalnym wydrukiem i pomocą w projektowaniu teczek reklamowych oraz innych gadżetów zajmuje się drukarnia offsetowa GRIST99.

Jaka powinna być teczka reklamowa? 

Teczka reklamowa powinna być zaprojektowana w sposób indywidualny dla danej firmy. Pozwala to wyróżnić ją spośród innych i stanowi wyraz dbałości o szczegóły i profesjonalizm. Korzystne jest umieszczenie na teczce logo i wykonanie jej z największą starannością. W tym celu warto wybrać doświadczoną firmę, która wykona projekt z dbałością o szczegóły, używając materiału, który będzie wyglądał elegancko. Warto postawić na kredę matową zamiast standardowego kartonu. Druk teczek z kredy będzie również opcją korzystniejszą pod względem ekonomicznym.

Przygotowując projekt teczek reklamowych, można wybrać ich kształt i detale wykończenia. Jedną z opcji jest możliwość zaprojektowania indywidualnego wykrojnika i uzyskanie teczki w unikalnym kształcie, jednak generuje to dodatkowe koszty. Skorzystanie z dostępnych opcji nie wpłynie na jakość teczki, w której najistotniejsze funkcje pełnią aspekty indywidualne i rodzaj materiałów znajdujących się wewnątrz.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Dowiedz się więcej Akceptuję