Artykuł sponsorowany

Jak przygotować teczkę reklamową?

Jak przygotować teczkę reklamową?

Teczki ofertowe to bardzo ważny element reklamowy każdej firmy niezależnie od branży. Dzięki nim przechowywać można nie tylko dokumenty firmy, ale również ofertę przedstawiającą dostępne usługi wraz z informacjami dotyczącymi danych kontaktowych i ogólnego profilu przedsiębiorstwa. Jak je przygotować?

Co powinna zawierać teczka reklamowa?

Teczka reklamowa powinna zawierać najistotniejsze informacje dotyczące firmy, jej oferty oraz sposobów skontaktowania się. Warto zadbać o spójność materiałów, podobną kolorystykę i logo, które będzie kojarzyło się z daną firmą i stanie się charakterystycznym elementem graficznym łatwo zapadającym w pamięć. W zależności od branży dobrym rozwiązaniem jest korzystanie z szablonu teczki, która umożliwia umieszczenie wewnątrz na jednym ze skrzydeł, wizytówki firmy, np. z kontaktem do jednego z przedstawicieli.

Wśród materiałów w teczce reklamowej powinna znaleźć się przejrzyście rozpisana oferta firmy wraz z różnymi jej wariantami, folder zawierający ogólny opis przedsiębiorstwa, przegląd działalności, zalety i korzyści płynące ze współpracy czy historię. Dobrze jest umieścić również elementy graficzne, np. zdjęcia produktów czy zrealizowanych projektów oraz opinie dotychczasowych klientów. Dodatkowym atutem teczki reklamowej będzie również dołączenie materiałów reklamowych, takich jak notesy, długopisy z logo firmy i inne gadżety. Profesjonalnym wydrukiem i pomocą w projektowaniu teczek reklamowych oraz innych gadżetów zajmuje się drukarnia offsetowa GRIST99.

Jaka powinna być teczka reklamowa? 

Teczka reklamowa powinna być zaprojektowana w sposób indywidualny dla danej firmy. Pozwala to wyróżnić ją spośród innych i stanowi wyraz dbałości o szczegóły i profesjonalizm. Korzystne jest umieszczenie na teczce logo i wykonanie jej z największą starannością. W tym celu warto wybrać doświadczoną firmę, która wykona projekt z dbałością o szczegóły, używając materiału, który będzie wyglądał elegancko. Warto postawić na kredę matową zamiast standardowego kartonu. Druk teczek z kredy będzie również opcją korzystniejszą pod względem ekonomicznym.

Przygotowując projekt teczek reklamowych, można wybrać ich kształt i detale wykończenia. Jedną z opcji jest możliwość zaprojektowania indywidualnego wykrojnika i uzyskanie teczki w unikalnym kształcie, jednak generuje to dodatkowe koszty. Skorzystanie z dostępnych opcji nie wpłynie na jakość teczki, w której najistotniejsze funkcje pełnią aspekty indywidualne i rodzaj materiałów znajdujących się wewnątrz.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.