Jak dopasować gadżety reklamowe do pory roku?
Gadżet reklamowy powinien być przydatny – tylko w ten sposób osiągniemy zamierzony efekt marketingowy. Przede wszystkim materiały promocyjne należy dopasować do pory roku, wówczas będą chętniej używane przez klientów. I o to w końcu chodzi. Gadżet powinien być mobilną formą reklamy, którą klient wszędzie ze sobą zabiera, popularyzując w ten sposób obecność firmy na rynku.
Wiosna
Na wiosnę najlepiej zainwestować w gadżety dla osób aktywnych, którzy po zimowej przerwie wznawiają treningi. Po zimnych miesiącach większość osób ma ochotę spędzać czas na świeżym powietrzu, dlatego dobrym rozwiązaniem są gadżety sportowe. Może to być także zestaw narzędzi rowerowych, hamak, pudełko na lunch, torba piknikowa, adapter podróżny, kubek termiczny czy też składane krzesło. Ciekawą opcją jest odzież sportowa i koszulki softshell.
Lato
Latem najlepiej sprawdzą się akcesoria plażowe, które klient weźmie ze sobą na odpoczynek nad wodą. Piłka z logo, koc plażowy, czapka z daszkiem, personalizowane japonki, dmuchany materac, torba plażowa, a nawet duży rozkładany parasol – na taki upominek każdy klient zareaguje uśmiechem. Lato to bardzo dobry okres na wręczanie gadżetów, zwłaszcza plażowych - na plażach w czasie intensywnych upałów przebywa prawdziwy tłum. Materac z nadrukiem reklamowym będzie zatem doskonałą reklamą. Lato to także czas podróży, dlatego warto również zainwestować w torby i plecaki.
Jesień
Parasole z nadrukiem i płaszcz przeciwdeszczowy to propozycja na jesienne, deszczowe miesiące. Obszerna powierzchnia reklamowa pozwala na tego typu upominkach zmieścić dużo treści, które na pewno przyciągną wzrok przechodniów i zachęcą do odwiedzenia lokalu lub biura. Ogromny wybór parasoli i ponch przeciwdeszczowych dostępny jest w asortymencie producenta materiałów reklamowych Studio Siedem z Krakowa. Jesienią sprawdzą się także polary i bluzy oraz kurtki.
Zima
Zimą do łask wracają standardowe gadżety i upominki, takie jak długopisy, kubki, elektronika oraz akcesoria do domu. Warto także zainwestować w ciepłe czapki o różnych fasonach, na których obowiązkowo musi znaleźć się logo firmy.
W okresie zimowym dobrze sprawdzą się kalendarze – końcówka roku to najlepszy czas na tego typu upominki. Nie można oczywiście pominąć okresu świątecznego i gadżetów pod choinkę. Zbliżające się święta nie tylko wpływają na nastroje zakupowe klientów i wzmożony ruch w sklepach. Święta to czas prezentów, a chcąc zbudować wizerunek firmy dbającej o klienta, to gadżety okolicznościowe są koniecznością.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana