Artykuł sponsorowany

Gdzie szukać wykwalifikowanych pracowników produkcji?

Gdzie szukać wykwalifikowanych pracowników produkcji?

Pozyskanie wykwalifikowanych pracowników jest dość trudnym i często czasochłonnym procesem. Na dynamicznie zmieniającym się rynku znalezienie i utrzymanie odpowiednich osób może nie być proste. Charakter pracy w dziale produkcji sprawia, że konieczne staje się obsadzenie wolnych stanowisk w krótkim czasie. Nawet gdy na rynku jest wielu kandydatów, może to być duży problem. Dowiedz się, gdzie szukać pracowników!

 

Trudności z pozyskaniem pracowników produkcyjnych

Od dłuższego czasu pracodawcy mają problem z obsadzeniem stanowisk pracownikami o odpowiednich kwalifikacjach. Ich brak oznacza konieczność przeprowadzenia kosztownych i czasochłonnych szkoleń. Mimo coraz większej automatyzacji problem ten się nasila, o czym świadczą liczne oferty pracy na portalach ogłoszeniowych. Powodem niniejszej sytuacji jest masowa emigracja siły roboczej za granicę, ale również niedoskonały system edukacji. Ten jest nieadekwatny do potrzeb rynku pracy.

 

Jak wskazują specjaliści agencji pośrednictwa pracy dla Ukraińców Loors, pozyskanie personelu produkcyjnego o wysokich kompetencjach wymaga rzetelnego przygotowania się do tego procesu. Specjaliści do spraw rekrutacji muszą podjąć wiele działań ukierunkowanych na dotarcie do odpowiednich kandydatów. Warto skorzystać z ich profesjonalnej pomocy. Dzięki temu w krótkim czasie można zwiększyć swój zespół i utrzymać pożądane plany produkcyjne.

 

Jak znaleźć pracowników produkcyjnych?

Jednym z bardziej skutecznych sposobów jest skorzystanie z usług agencji pośrednictwa pracy. Ma ona większe możliwości znalezienia odpowiednich kandydatów, z uwagi na rozbudowywaną i aktualizowaną na bieżąco bazę. Dzięki takiej firmie możliwe jest np. zatrudnienie pracownika z Ukrainy. Obywatele tego kraju od kilku lat zasilają polski rynek pracy.

 

Inną metodą na pozyskanie siły roboczej może być bezpośrednia rekrutacja. Jest ona prowadzona na dedykowanych portalach internetowych i w mediach społecznościowych. To rozwiązanie wymaga jednak samodzielnego przygotowania ogłoszeń. Wymaga opracowania profilu pracownika produkcyjnego i ustalenie, jakiego personelu poszukuje firma. Atrakcyjne ogłoszenie o pracę musi zawierać takie informacje jak wysokości wynagrodzenia, miejsce pracy, forma współpracy i warunki zatrudnienia. Wzmianka o dodatkowych benefitach może zwiększyć atrakcyjność oferty.

 

Stworzenie atrakcyjnego ogłoszenia może jednak nie wystarczyć. Problemem może być dotarcie z nim do odpowiednich kandydatów. Wówczas dobrym pomysłem jest podjęcie współpracy z profesjonalną agencją pracy.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.